خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چرا بهرام افشاری در جشنواره فجر سیمرغ نگرفت ؟

چرا بهرام افشاری در جشنواره فجر سیمرغ نگرفت ؟

بهرام افشاری , نام بازیگر قدم در فیلم به یک کارگر ساده نیازمندیم , بهرام افشاری بازیگر نقش قدم

عکس بهرام افشاری بازیگر نقش قدم فیلم سینمایی به یک کارگر ساده نیازمندیم

پدرام کریمی مجری مشهور سیما که در فیلم “به یک کارگر ساده نیازمندیم” به عنوان نویسنده حضور داشت در مصاحبه ای اعلام کرده بود بهرام افشاری قربانی عدم حضور یک تهیه کننده نام آشنا شد.
وی در ادامه می گوید : یکی که جایزه بازیگری را در جشنواره می‌گیرد، کمی قبل از اعلام نتایج، به بهرام زنگ می‌ زند و به او می‌گوید جایزه‌ات مبارکت باشد، تو جایزه را خواهی گرفت. بعد به کس دیگری جایزه را می‌ دهند چرا ؟ دلیلش؟ چون کسی پشت فیلم نیست. تهیه کننده‌ای که اسم ورسم دار باشد، پشت فیلم نیست. منوچهر هادی مظلوم واقع شد به دلیل حب و بغض‌ های قبلی که وجود داشت، چون سالوادور ساخته است و نباید دیده شود.
هیچ کس باور نمی‌کرد بهرام افشاری تئاتری که جایزه های تئاتر را درو کرده اصلا با اینکه همدانی است اما آذری بلد نیست. اول لهجه را یاد گرفت، بعد کل فیلمنامه را داده بودند ترجمه کرده بودند به آذری . ناگهان بدین شکل به بهرام بی اعتنایی می‌ شود چقدر این آدم سرخورده می‌شود. بهرام افشاری شب توی ماشین من فردای اعلام جوایز می‌گفت برم فلان سریال را بازی کنم، یا نکنم؟! تلویزیونی بشوم یا نشوم؟!
تلویزیونی شدن اشکالی ندارد، اما مسیر بازیگری یه جوان را تغییر دادند. اغلب کارشناسان و اهالی سینما به من می‌گفتند که بازی بهرام افشاری را می‌دیدند مبهوت می‌شدند، این بازیگر را از کجا آوردند. اما من برای بهرام افشاری ناراحت هستم و دلم می‌سوزد که این برخورد را با او کردند و مسیر زندگی یک بازیگر را تغییر می‌دهند. این‌ ها دردهای بزرگی است. من زمانیکه از سینما دور بودم در ابتدا تصور می کردم تمام این حرف و حدیث‌ها، توهم است، اما وقتی فعالیت‌هایم جدی‌تر شدم باور کردم که این مسائل حرف و حدیث نیست، نمونه بارزش جشنواره فیلم شهر.

چرا بهرام افشاری در جشنواره فجر سیمرغ نگرفت ؟